Biblioteka PRint
U želji da pomogne članstvu u obrazovanju te potakne i razumijevanje struke u širem društvenom okruženju HUOJ 2007. pokreće Biblioteku PRint. Do sada je objavljeno 14 naslova eminentnih svjetskih i naših autora. Dosad je objavljeno 14 naslova, vrsnih i praktičnih priručnika korisnih svima koji se već bave ili počinju baviti odnosima s javnošću, menadžmentom i upravljanjem
Iz Biblioteke
Komunikacija od A do Uprava - priručnik za komuniciranje u javnom i neprofitnom sektora
Riječ je o publikaciji koja daje pregled osnovnih pojmova i komunikacijskih područja koja obuhvaćaju odnosi s javnošću u javnoj upravi. Odnosi s javnošću u javnoj upravi imaju svoje posebnosti po kojima se razlikuju od odnosa s javnošću u drugim sektorima.
NARUČI KNJIGUPriručnik za političke kampanje – lekcije s bojišnice, Lionel Zetter
Bez obzira natječete li se kao kandidat na izborima, vodite kampanju ili samo pomažete u njezinu odvijanju, ovaj priručnik nezaobilazno je štivo za vas.
NARUČI KNJIGUMogu li Vas citirati? Praktični priručnik za odnose s medijima za menadžere, William Essex
Ovaj priručnik napisan je za menadžere, članove upravnih odbora, poduzetnike i sve osobe s izvršnim ovlastima u svim strukama.
NARUČI KNJIGUOdnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, Miro Radalj
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama tema je koja je nedovoljno istražena u globalnim okvirima, a u Hrvatskoj ne postoje slična izdanja pa je ova knjiga zapravo pionirsko djelo na svom području.
NARUČI KNJIGUOdnosi s javnošću, Ana Tkalac Verčič
Prvi hrvatski sveučilišni udžbenik o odnosima s javnošću predstavlja izuzetan doprinos OSJ kao suvremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj, a važnost knjige je upravo u pristupu čitateljima koje se upoznaje s velikim brojem teorija relevantnih za studente i profesionalce svugdje u svijetu.
NARUČI KNJIGUKomunikacijski plan - srž strateških komunikacija, Lester R. Potter
Svaka tvrtka ili organizacija koristi razne komunikacijske metode kako bi ostvarila svoje poslovne ciljeve, a za uspješno ostvarenje ciljeva potreban je komunikacijski plan. Ova knjiga opisuje upravo proces samog planiranja komunikacija, što uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju.
NARUČI KNJIGUMjerenje i evaluacija u odnosima s javnošću, Betteke van Ruler, Ana Tkalac Verčič i Dejan Verčič
Ključno pitanje za svakog istraživača odnosa s javnošću je kako odnosi s javnošću djeluju u organizaciji, što čine organizaciji za nju, njezine publike ili u javnoj areni. Odgovor na ova pitanja mijenja se sukladno metodama koje istraživač koristi.
Otkrivanje odnosa s javnošću, Ralph Tench, Liz Yeomans
Ozbiljan i praktičan vodič za stjecanje znanja o odnosima s javnošću koji čitateljima pruža uvid u temeljito razumijevanje struke. Donosi kritičku analizu područja i predstavlja sofisticirani spoj teorije i stvarnog života te uključuje mnoge studije slučaja, aktivnosti, pitanja za raspravu i ilustracije.
Odnosi s javnošću za organizacije civilnoga društva, grupa hrvatskih autora članova HUOJ-a
Prva autorska knjiga PRint biblioteke namijenjena je djelatnicima, članovima ili volonterima nevladinih i neprofitnih organizacija.
Korporativni razgovori - vodič za provedbu učinkovite interne komunikacije, Shel Holtz
Ova knjiga napisana je kao vodič za uvođenje učinkovite interne komunikacije za prenošenje ključnih poruka organizacije, a pisana je razumljivim jezikom i stilom te sadrži mnoštvo praktičnih savjeta kako povezati internu komunikaciju s ostvarenjem poslovne strategije i ciljeva organizacije.
Priručnik za odnose s javnošću, Alison Theaker
Priručnik za odnose s javnošću daje opsežan i detaljan uvod u teorije i praksu odnosa s javnošću, bavi se poviješću i razvojem odnosa s javnošću, istražuje etička pitanja koja utječu na industriju, proučava vezu odnosa s javnošću i politike, dotiče se tema lobiranja i novinarstva, procjenjuje profesionalizam i propise odnose s javnošću te savjetuje o školovanju i ulasku u profesiju.
Kreativnost u odnosima s javnošću, Andy Green
Kreativnost je jedna od ključnih vještina uspješnih stručnjaka za odnose s javnošću, što je prepoznao i autor ove knjige. Čitatelje želi uputiti kako razviti kreativne vještine korištenjem raznih metoda i savjeta, kako razumjeti kreativni proces i upravljati osobnom kreativnom dimenzijom.
Odnosi s medijima za predstavnike lokalne uprave: komuniciranjem do rezultata, Lydia Bjornlund
Priručnik je osmišljen kako bi pomogao pojedincima koji rade s medijima u razumijevanju elemenata koji utječu na interakciju lokalne uprave i medija, s ciljem razumijevanja i razvijanja njihovih odnosa.
Odnosi s javnošću: planiranje i upravljanje kampanjama, Anne Gregory
Pokretanje kampanje ili programa odnosa s javnošću čini se jako teškim zadatkom, ali tajna uspjeha je u kvalitetnom planiranju i učinkovitom upravljanju.
Odnosi s medijima u lokalnoj i regionalnoj samoupravi u Hrvatskoj, Ermina Duraj
Prvi priručnik koji na jednome mjestu obuhvaća teoriju i praksu funkcioniranja djelatnosti odnosa s javnošću u jedinicama lokalne i područne samouprave rezultat je višegodišnjega rada autorice u javnome sektoru.