Vijesti 29.07.2022. HUOJ

Dvije domaće dobrotvorne kampanje osvojile najvažniju svjetsku PR nagradu

Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA). Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije.Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci” i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika „Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.

Vezano