Baza znanja Biblioteka HUOJ-a PRint - stručna biblioteka HUOJ-a

"Korporativni razgovori - vodič za provedbu učinkovite interne komunikacije" Shel Holtz - RASPRODANO

13.05.2008.
Novo izdanje stručne biblioteke HUOJ-a PRint knjiga "Korporativni razgovori – vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije" Shela Holtza, predstavljena je u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici, u Zagrebu, 13. svibnja 2008.

Knjigu je predstavila Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a, a kako bi predstavljanje knjige učinili zanimljivijim, u predvorju NSK organizirani su i prigodna izložba internih glasila te okrugli stol o važnosti interne komunikacije. Na izložbi bilo je postavljeno 60-ak internih kompanijskih listova i novina. Prikazane su one najstarije iz fundusa NSK, poput HŽ-ovog lista Željezničar s tradicijom dužom od 100 godina, te one nove, iz suvremene produkcije tvrtki i ustanova članica HUOJ-a.

Na okruglom stolu posvećenom važnosti i različitim aspektima internih komunikacija svojim prezentacijama i u raspravi sudjelovale su:
Vlatka Škorić iz Hrvatskih željeznica
Snježana Bahtijari iz Ericssona Nikole Tesle
- Marina Dijaković iz Zagrebačke banke te

Dubravka Jusić iz VIPneta a moderator je bila Ljudmila Bratko Gašpić iz Karlovačke pivovare, članice Heineken grupe. (klikom na ime  možete vidjeti prezentacije).

Ovo je šesta knjiga stručne biblioteke HUOJ-a „PRint“, a njezino objavljivanje omogućili su sponzori: Auto Hrvatska, MIMS i Euroherc. Cijena knjige je 100 kn za članove, te 130 kn za ostale.

Shel Holtz američki je stručnjak koji ima 30-godišnje iskustvo u upravljanju komunikacijama, korporativnim odnosima s javnostima, financijskim komunikacijama, strateškom planiranju komunikacija i upravljanju promjenama. Tvrdi da organizacije koje dobro komuniciraju sa zaposlenima jačaju profitabilnost, privlače i zadržavaju bolje zaposlenike, kao i kupce ili korisnike svojih usluga te jačaju svoj ugled. Bez strateški upravljane komunikacije sa zaposlenima poslovni rezultati trpe.

Knjiga je napisana kao vodič za uvođenje učinkovite i interne komunikacije za prenošenje ključnih internih poruka. Pisana je razumljivim jezikom i stilom te sadrži mnoštvo praktičnih savjeta kako povezati interne komunikacije s ostvarenjem poslovne strategije i ciljeva organizacije.

Pokriva teme vezane za upravljanje ljudskim resursima, poslovno komuniciranje, pravnu i neformalnu komunikaciju, kako komunicirati loše vijesti, kako upravljati komunikacijom među zaposlenicima i mjeriti njezin utjecaj. Knjigu su uredili mr.sc. Boris Hajoš i mr.sc. Božo Skoko, ima 264 stranice.

SVE KOLIČINE OVE KNJIGE SU RASPRODANE.