Newsletter // 02
veljača 2012

Poštovane kolegice i kolege,

Kao što smo i najavili u specijalnom godišnjem izdanju, od ovog mjeseca krećemo s našim newsletterom u kraćem formatu na mjesečnoj bazi.

U ovom zimskom izdanju donosimo Vam najvažnije HUOJ-eve veljačke vijesti, novosti te pregled novije strane stručne literature i stranih stručnih časopisa. Saznajte i koji se stručni skupovi uskoro održavaju u bližoj regiji.

Pozivamo članove da nam se jave s prijedlozima i temama koje bi željeli čitati u našem newsletteru.
Vaš HUOJ

 

HUOJ pokrenuo novu rubriku Studije slučaja

Od 2.veljače 2012.godine, HUOJ je pokrenuo na svojoj web stranici novu rubriku pod nazivom Studije slučaja – analize konkretnih primjera iz prakse koje pokazuju kako je tvrtka/institucija/udruga pristupila određenoj situaciji kako bi ostvarila zadani cilj.

Rubrika je dostupna samo članovima HUOJ-a, a  namjera HUOJ-a je prije svega stvoriti koristan alat za članove. U nekoliko dana od lansiranja rubrike registriralo se više od pedeset članova na čemu Vam zahvaljujemo te pozivamo i ostale članove da se prijave. U sljedećem razdoblju ćemo redovito dodavati studije slučaja te ćemo vjerujemo vrlo brzo stvoriti značajnu bazu informacija.

Više informacija

 

Održan 6. Carpe Diem u Hrvatskoj pošti

U zajedničkoj organizaciji Hrvatske pošte i HUOJ-a, 26. siječnja 2012., uspješno je održan 6. Carpe Diem u Hrvatskoj pošti. Na događanju na kojem je predstavljen rad Ureda za korporativne komunikacije sudjelovalo je više od dvadesetpetero zainteresiranih kolega iz različitih tvrtki i agencija. Ukoliko želite biti jedan od domaćina Carpe Diema, još jednom Vas pozivamo da nam se javite na info@huoj.hr .

Više informacija

 
PREGLED STRUČNIH ČASOPISA

PR tactics, veljača 2012

U PR tacticsu za veljaču saznajte kako izbjeći riječi koje mediji ne vole. Tom Gable, (APR i PRSA), govori o tzv. „lijenom“ PR leksikonu. Čitajte kako komunikatori mogu integrirati u svoj rad tzv. gameifikaciju u cilju bolje organizacije vlastitih ideja i unapređenja performansi vlastitog rada. PR tactics ovog mjeseca donosi i identifikaciju nekoliko komponenti učinkovite, multikulturalne PR prakse...

Više informacija

 

Upravljanje vlastitom karijerom

Učinkovito upravljanje karijerom osigurat će Vam da donosite odluke i razvijete vještine koje se uklapaju s poslovnim izazovima današnjice. Ovo izdanje CW bulletina donosi savjete i alate stručnjaka kako upravljati svojom karijerom u komunikacijskoj industriji razvijajući vještine kroz volonterstvo da bi se utabala duga staza vlastite karijere.

Više informacija

STRUČNI SKUPOVI U REGIJI

PRO.PR konferencija 2012

YouTube Channel
PRO.PR konferencija ove godine obilježava desetu obljetnicu postojanja, a održat će se od 21. do 24. ožujka 2012. godine u Mariboru, u Hotelu Habakuk. Ove godine donosi predavače iz Vijeća Europe, Al Jazeera Balkans, Diesel, European Excellence Award, Sveučilišta u Miamiju, PINK TV, RTV Slovenia i dr. Članovima HUOJ-a odobren je popust na kotizacije, stoga kotizacija kojoj je puna cijena 575 €, za članove HUOJ-a iznosi 450 €.

Više informacija

 

The Corporate Communications Experience 2- Beograd

HUOJ je partner stručne konferencije Corporate Communications Experience 2 u Beogradu, od 08.03.-09.3.2012. koju Vam preporučamo, a gdje kao članovi HUOJ-a imate popust od 20%. Na konferenciji će nastupiti vrsni ugledni govornici iz cijeloga svijeta a okupit će se i brojni sudionici iz regije.

Više informacija

 
PREGLED NOVIJIH STRUČNIH KNJIGA

Removing Bad Reputation from the First Page Of Google, Timothy Weissbrot (Jan 31, 2012)

Što možete učiniti da biste ste zaštitili vlastiti ugled od negativne reklame? Dobra obrana jest dobar napad! Uz pomoć e-knjige Removing Bad Reputation from the First Page Of Google, naći ćete alate kako ukloniti negativne informacije s prve strane Google-a kreirajući pozitivne poveznice o sebi i vlastitoj kompaniji na brojnim drugim značajnim web stranicama.

 
Novosti

Osnovana DRMA, hrvatska udruga stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama

Petero hrvatskih istaknutih stručnjaka za community menadžment pokrenuli su osnivanje Hrvatske udruge stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama - DRMA. Cilj Udruge je profesionalizirati posao stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama i uvesti potrebne standarde kako bi tržište dobilo što kvalitetniju uslugu. Stručnjaci za komunikaciju na društvenim mrežama službeno su se okupili prvi put 23. siječnja 2012. godine, na dan kada se u svijetu treću godinu zaredom obilježava Community Manager Appreciation Day 2012, kako bi pokazali da i Hrvatska prati svjetske poslovne trendove.

Više informacija

 
 

Želite li steći nova stručna znanja ili obnoviti postojeća, podsjećamo Vas na dostupne naslove u biblioteci PRint HUOJ-a.

Knjige možete naručiti na www.huoj.hr.