Vijesti

#KAKTUS2018: IDEA IS NOTHING WITHOUT EXECUTION

20.09.2018.

Marketing mreža 12. i 13. studenoga u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizira četvrti po redu nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018. Pod ovogodišnjim sloganom "Idea is nothing without execution!".

Kao i prošle godine, KAKTUS 2018 će sudionicima pouditi kvalitetan i raznovrstan program iz različitih područja integriranih komunikacija, kao i pregled najnovijih svjetskih trendova, a festival će otvoriti Marcelo Padoca, kreativni direktor agencije David&Goliath Los Angeles (USA).

Prvi dan festivala obilježit će interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Europe i svijeta među kojima su i Harjot Singh, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup EMEA (UK); Gabriela Lungu, Founder, WINGS Creative Leadership Lab (CZ); Michael Maslov, General Director and Partner, Ketchum Moscow (Russia) i Fabien Aufrechter, Lead, Havas Blockchain (France).

Drugog dana festivala bit će organizirane THINK TANK radionice, kao i debata na temu programmatic advertisinga u organizaciji agencije Direct Media. Osim toga, bit će upriličena i godišnja dodjela strukovnih nagrada KAKTUS 2018. Nagrade se dodjeljuju u 25 kategorija. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regije.

"Tržište marketinških komunikacija u Srbiji već četiri godine ima svoj nacionalni festival, u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomiču granice struke i idu ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, s još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivačica i urednica portala Marketing mreža i podsjetila da prijavljivanje na natječaj za KAKTUS nagrade traje do 22. rujna.

Festival KAKTUS 2018 podržalo je 30 medijskih kuća iz  regije, kompanije Mercator S, Marbo Product, Jaffa Crvenka, Sberbank, CAR:GO, AVON, Delta Holding, Zlatiborac, Coca-Cola HBC Srbija, Doncafe, Huawei Srbija i brend Orbit. Kompanija Microsoft Srbija brončani je sponzor, dok je HEINEKEN Srbija, sada već tradicionalno, prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije - Direct Media, Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, SuperDot, Alma Quattro, Smart+ Research, Info Media Group. Festival su podržali i Nova Communications, Led Media BiH, Propix i Chameleon.
Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na mrežnim stranicama: www.kaktus.rs.