HUOJ • 35. Carpe Diem HUOJ-a u Etnografskom muzeju: Kroz pustinju i prašumu
Aktivnosti Udruge Carpe Diem

35. Carpe Diem HUOJ-a u Etnografskom muzeju: Kroz pustinju i prašumu

25.05.2018.

Jedan običan četvrtak popodne članovi HUOJ-a proveli su u Etnografskom muzeju i tako nenadano posjetili prostranstva Afrike i Južne Amerike. Naime, Carpe Diem u organizaciji HUOJ-a u suradnji s Etnografskim muzejom u Zagrebu održan je 24. svibnja 2018. godine u 14 sati.

Na najegzotičnijem i programom iznimno raznolikom Carpe Diemu, članovi HUOJ-a imali su priliku uživati u izložbi „Braća Seljan: Kroz prašume i pustinju“, upoznati se s tradicionalnim etiopskim ritualima ispijanja kave te isprobali antistresnu terapiju putem obrazovne radionice sviranja bubnjeva te vidjeti kako izgledaju autentične hrvatske igrače nastale u suradnji zagrebačkog Etnografskog muzeja sa studentima Dizajna sa zagrebačkog Arhitektonskog fakulteta.

Bilo je tu riječi o odnosima s javnošću tj. kako se rade odnosi s javnošću u muzeju, koji će sljedeće godine proslaviti svoju stotu obljetnicu. Mirjana Drobina, voditeljica odnosa s javnošću Etnografskog muzeja u Zagrebu, prisutnima je objasnila koji su izazovi, problemi, ali i povlastice rada u javnoj kulturnoj ustanovi, na koji način se odstupa od tradicije i uštogljenosti, dok se istovremeno ona baštini i prezentira mladim naraštajima. Mirjana Drobina prisutne je upoznala s radom i strukturom organizacije muzeja, ukazala na najvažnije projekte te najavila proslavu 100. obljetnice muzejskog rada.

Izložbu „Braća Seljan: Kroz prašume i pustinju“ predstavila je i vodila kustosica Marija Živković, ujedno i autorica izložbe. Prisutnima je dala uvid u najsitnije detalje, objasnila važnost braće Seljan u kontekstu civilizacijskih i društvenih dostignuća njihovih ekspedicija te ukazala na njihovu ostavštinu, koja je prisutna i u novom mileniju.
Ovo događanje predstavilo je mogućnosti odnosa s javnošću i ukazalo članovima HUOJ-a koliko je kreativnost i vjerovanje u vlastite ideje važna u razvitku i vidljivosti suvremenog PR-a.

Fotogalerija (Facebook)