Arhiva iz starijih godina 2006

Kako ostvariti uspješnu komunikaciju s predstavnicima medija - Tanja Pureta, Ramiro - 13. lipnja

20.07.2006. Ivana Lovrić


Naslov: Kako ostvariti uspješnu komunikaciju s predstavnicima medija

 

Predavač: Tanja Pureta

 

Datum: utorak, 13. lipnja 2006. od 17 h

Mjesto: Hotel Palace Zagreb, Trg J.J. Strossmayera 10, Zagreb

Cijena:  610 kn (500 kn + PDV)

 

Uvod o temi predavanja

Predstavnici medija su najvažniji korisnici svakog PR stručnjaka. Stoga je jako važno znati kako uspostaviti i razvijati kvalitetne odnose s njima. Ovo predavanje daje osnovna znanja o tome kako treba izgledati odnos PR stručnjaka i predstavnika medija na redovitoj bazi, te osnovna znanja o uspješnoj komunikaciji s njima.

Radionica obrađuje ove teme:

  • važnost suradnje s predstavnicima medija
  • načini suradnje
  • karakteristike PR stručnjaka kao komunikatora:
  • važnost stalnog usavršavanja komunikacijskih vještina
  • kako i zašto ostvariti prvi sastanak s novinarom
  • kako i zašto pripremiti strukturirana pitanja za novinara, kao podlogu za internu bazu (dijeljenje obrazaca i vježba)
  • izmjena očekivanja verbalna i neverbalna komunikacija za vrijeme sastanka s novinarom (vježba)
  • najčešći razlozi nerazumijevanja u komunikaciji

Metodologija: Radionica je sastavljena od teorijskog i praktičnog dijela, odnosno od predavanja, vježbi i prezentacije slučajeva iz prakse. Predviđena je visoka razina interaktivnosti polaznika na radionici.

 

Radionica je namijenjena: polaznicima s osnovnom i srednjom razinom poznavanja teorije i prakse odnosa s javnošću

 

Trajanje: 4 školska sata - 2 + 2 sata (predavanja i vježbe se međusobno izmjenjuju)

 

O predavaču: Tanja Pureta - profesorica psihologije, specijalizantica iz Organizacijske psihologije na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, certificirani NLP trener i HNLP coach (individualno savjetovanje) kod Neuro-Energetics Institute, Lancaster, PA, USA, 10 godišnje radno iskustvo u dvije renomirane međunarodne tvrtke: Pliva d.d., kao Marketinški specijalist, i IBM Hrvatska d.o.o., kao Menadžer za marketing i komunikacije, nositeljica brojnih certifikata poslovnih treninga pohađanih u zemlji i inozemstvu (područja psihologije, organizacije, menadžmenta i marketinga). Već više od 4 godine vlasnica je i direktorica tvrtke "Ramiro", koja se bavi davanjem konzultantskih usluga na području upravljanja ljudskim potencijalima (odabir kadrova, usavršavanje poslovnih vještina, savjetovanje u unapređenju uspješnosti poslovanja organizacije, teambuilding, procjena menadžmenta, individualno savjetovanje i usavršavanje).


Prijavljujem se!