Baza znanja Biblioteka HUOJ-a

Ostale stručne knjige

17.05.2016.

"Odnosi s javnošću - Teorija i praksa" prof. dr. Zoran Tomić

Iz tiska je izišlo drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje knjige "Odnosi s javnošću - Teorija i praksa" autora prof. dr. Zorana Tomića, a u nakladi izdavačke kuće Synopsis u Zagrebu i Sarajevu.

„Informacije, odnosi s javnošću i moć“ Simon Cottle

Knjiga Informacije, odnosi s javnošću i moć koju je uredio Simon Cottle sustavno pokriva jedno u nas zanemareno područje - odnose s javnošću. Simon Cottle je profesor i ravnatelj odsjeka Mediji i komunikacije na Sveučilištu u Melbourneu. On je izrazito produktivan i kreativan autor i objavio je i napisao ili uredio dvadesetak knjiga iz područja medija i odnosa s javnošću od kojih se veliki broj danas koriste kao sveučilišni udžbenici u cjelokupnom engleskom govornom području.

"Odnosi s javnošću, teorija i praksa" Zoran Tomić

U 35 poglavlja autor je obradio profesiju odnosa s javnošću, teorije i modele odnosa s javnošću, proces upravljanja, praksu odnosa s javnošću, političke odnose s javnošću, tehnike, pravo i etiku kao i globalne trendove. Dr. Tomić piše o pojmu, razvoju, funkcijama, nepravilnim tumačenjima, javnostima, procesu upravljanja, odnosima s javnošću u neprofitnim organizacijama, korporacijama, agencijama, turizmu, sportu, medijima i dr. Knjiga također sadrži i poglavlja o kriznom komuniciranju, osobnim, međunarodnim i političkim odnosima s javnošću itd. 



„Nova pravila marketinga i PR-a" David Meerman Scott

David Meerman Scott  jedan je od vodećih svjetskih stručnjaka za online marketing, predavač i govornik na brojnim međunarodnim marketinškim konferencijama idobitnik mnogih nagrada za strategiju poslovanja na Internetu i on-line inovacije. Njegov bestseler „Nova pravila marketinga i PR-a“ preveden je na 24 jezika, a u njemu uz niz primjera iz stvarnoga poslovnoga svijeta i privlačan stil pisanja istražuje kako upotrijebiti moć online marketinga i PR-a uz korištenje blogova, viralnoga marketinga, podcastova, videa, search engine marketinga i ostalih korisnih online thought-leadership alata. Scott tvrdi da stara pravila marketinga gube na vrijednosti i da je od vitalne vrijednosti za uspjeh u novim medijima u kojima treba utvrditi nova pravila.