Aktivnosti Udruge Grand PRix
NAJBOLJA OSTVARENJA U ODNOSIMA S JAVNOŠĆU

Dodijeljene HUOJ-eve godišnje Grand PRix nagrade

15.03.2014. HUOJ

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je godišnje nagrade Grand PRix 2014 za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću. Laureati sedme po redu dodjele nagrada su Grad Šibenik, ZABA, Millenium promocija, Ericsson Nikola Tesla, Festival Opatija, BASF Croatia i IDS.

Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se najboljim komunikacijskim projektima te je ove godine u konkurenciji bilo prijavljeno čak 45 projekata. Stručni žiri u sastavu od jedanaest komunikacijskih stručnjaka, na čelu s predsjednikom Mariom Aunedi Medekom, ocijenio je projekte u osam kategorija te su posebne nagrade dodijeljene i pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.

Konkurencija je iz godine u godinu sve veća i prijavljeni projekti su sve bolji i bolji. Ovogodišnji velik interes u prijavama za Grand PRix nagrade pokazuje nam kako svake godine sve više rastemo i nudimo kvalitetniju uslugu odnosa s javnošću na hrvatskom tržištu.“, izjavila je ovom prilikom Aleksandra Kolarić, predsjednica HUOJ-a.

Projekt "Hodajući kolegij gradonačelnika Grada Šibenika" bio je najbolji u kategoriji Grand PRix za  odnose s javnošću u javnom sektoru. Za istu nagradu u finalu su konkurirali „Grad Pula – Arena dobrih festivala“ (Manjgura i Grad Pula) te „Turistička valorizacija Kanala sv. Ante u Šibeniku „ (Kreator(atk) za JUZPVŠKŽ).

Nagradu Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinim organizacijama odnio je projekt "Lansiranje Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment" (Millenium promcija) ispred „SVE za NJU, najbolju prijateljicu“ (Udruga SVE za NJU! i Quadrans) i „Dani komunikacija“ (Dialog komunikacije za HURA-u i IAB Croatia).

Najbolji u kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje bio je projekt Zagrebačke banke "Moj ZABA start", a nominirani su bili i „Treneri velikog srca“ (Allianz Zagreb i CiV savjetovanje) te „Kampanja odgovorne konzumacije alkohola kod maloljetnika“ (Pragma komunikacije i Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK).

Grand PRix za internu komunikaciju dobio je projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla "Sastanak svih zaposlenika" te je time nadmašio „Coca-Colin tjedan kretanja“ (Poslovni sustav Coca-Cole u RH i Media Val) te projekt „To nisu samo riječi, to su ozbiljne stvari“ (Proximity Zagreb za Intesa Sanpaolo Card).

Najbolju prilagodbu globalne kampanje imao je projekt "Lančana reakcija" tvrtke BASF Croatia. Manje bodova za pobjedu u ovoj kategoriji ovoga puta imali su projekti „Ukusan i hranjiv doručak svakog jutra“ (Nestle Adriatic i Media Val) te „D Rose Tour“ (Dialog komunikacije za Adidas Croatia).

Večeras je u po prvi puta dodijeljen Grand Prix za kategoriju političke komunikacije u kojoj je slavio projekt IDS-a "Predizborna kampanja za župana Istarske županije na lokalnim izborima 2013. godine". U konkurenciji za ovu nagradu bili su još i projekti „Šibeniče, probudi se. Vrime ti je!“ (Manjgura za HDZ Šibenik) te „Stjepan Kožić, naš župan!“ (Manjgura i HSS Zagrebačke županije).

Pobjednik u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke je "FEN" (Festival Opatija), dok su drugi finalisti bili „Dubioza Kolektiv: Apsurdistan“ (Menart) i „Ultra Europe“ (Media Val i Adria MM produkcija).

U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za velike tvrtke slavio je Ericsson Nikola Tesla s projektom "60. obljetnica suradnje Ericssona i Ericssona Nikole Tesle". Drugi projekti koji su se natjecali za ovu nagradu bili su „Dukat, tvrtka prijatelj bicikala“ (Dukat) i „Zagrli život!“ (Vipnet).

Ovogodišnji Komunikator godine je Saša Cvetojević, svestrani poduzetnik i najgorljiviji zagovaratelj razvoja startup zajednice u Hrvatskoj. Kako ističe stručni žiri, Cvetojevićev najveći doprinos leži u jasnoći i transparentnosti komunikacije te smionosti u otvaranju pitanja funkcioniranja javne administracije u stvarnim poslovnim situacijama.

HUOJ je sedmi puta dodjelio i posebnu nagradu za razvoj struke koju je ove godine dobila Snježana Bahtijari, direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti tvrtke Ericsson Nikola Tesla.

Značenje projekata Snježaninog komunikacijskog tima, već dugi niz godina nadilazi ciljeve same kompanije za koju rade. Jedan od primjera koji to zorno dočarava je organizacija prošlogodišnjeg susreta Ericsson Nikole Tesle s gospodarstvenicima i predstavnicima Švedske trgovinske komore, čiji je rezultat, između ostalog i pozitivan utjecaj na pojačani turistički interes ove zemlje za Hrvatsku od čak 7 posto. Snježana je od 2008. do 2010. bila aktivna članica Suda časti HUOJ-a te je kao predsjednica zajednice za društveno odgovorno poslovanje pri HGK-u doprinijela stvaranju poticajnog okružja za konkurentno i društveno odgovorno poslovanje hrvatskih tvrtki. Zahvaljujući Snježaninoj otvorenosti za suradnju i želji da svoja znanja dijeli s drugima, strukovna zajednica imala je privilegiju pravodobno pratiti komunikacijske trendove Ericssona, posebice u području eksternog i internog komuniciranja te društveno odgovornog poslovanja. 
Snježana je ponovno prošle godine potvrdila činjenicu kojoj smo svjedoci već dugi niz godina, a to je da neprestano  postavlja nove standarde i širi horizonte u području upravljanja komunikacijom. Pod njenim vodstvom prošle godine odrađena su u Ericssonu dva jedinstvena komunikacijska projekta, jedan na internom a drugi na eksternom planu koje je žiri procijenio osobito kreativnim i inovativnim. Oni su još jednom pokazali da pristup radu, koji pored znanja uključuje i veliku ljubav i strast,  pomiče granice svakodnevnog i uobičajenog.
“, istaknuo je predsjednik stručnog žirija Mario Aunedi Medek u obrazloženju dodjele posebne nagrade za razvoj struke.

Podsjećamo da je HUOJ u okviru Grand Prix natječaja po prvi puta ove godine dodijelio Šipak godine, nagradu za antikomunikaciju koja je jednoglasnom odlukom žirija pripala Neimenovanom visokom izvoru. Nagrada Šipak godine dodjeljuje se lošim komunikacijskim praksama javnih osoba, koje su se svojim djelovanjem posebno istaknule u neprimjerenoj ili neprofesionalnoj komunikaciji koja šteti kvaliteti javnog dijaloga.